Translate

15 Nisan 2014 Salı

İŞSİZLİK GÜNLERİ



İşsizliğimin ikinci gününde ne çok iş yaptığıma ben bile inanamıyorum. Ne çok şey ertelemişim.

Ortalığı süpürüyor gibi görünüp tozları halı altına atmakmış yaptığım..:) Şimdi, tek tek ortaya çıkmayı bekliyorlar.

İçim çok ezilse de; evet isten ayrıldım. İlk defa bu kadar zor oldu karar vermek; verilen kararı açıklamak ve uygulamak... Ben işi sahiplenir ve her yönüyle bana ait olsun isterim. Tüm olan biteni biliyor olmayı önemserim...Mühendis aklı ile başka çalşma kabına sığılamazdı ki :)) Herkesin iş yapma biçimi farklı... Ben fazla kontrolcü bir sistemden yana oldum hep ama son işim bu noktadaki fazlalıklarımı fena zımparaladı... İnsanın tanımadığı yanları ile tanışması icin cok farklı bir sektörde kazanacağı iş tecrübesi önemlidir... faydalarının altını kalın kalın çiziyorum.

İnsanoğlu yaşadıklarının toplamı..   Artık daha az keskin köşelerim var diyebiliyorum...:))


Dün, ilk defa Alper'i okuldan servisler çıkmadan aldım... Arabanın arkasına attığım bisikleti ile parka gittik ve yorulana kadar sürdü. Bu arada muhabbet ediyoruz havadan sudan... Yorulunca mızlanmaya başladı ve arabamıza dönüşümüz pek de sevimli olmadı...

 Fark ediş: Söz konusu çocuklar olunca asla bir beklenti içine girmemek gerek...Sonuçlar tahmin edemeyeceğiniz yerlere gidebilir...

Yine de çimlerin üstünde piknik denemesi keyifliydi.. Denemesi diyorum çünkü muhabbet şöyle devam etti:
       " Bu çok sıkıcı ve rahatsız; ben bankda oturacağım anne..."  Ve ben kırılan hayallerimi toplayıp yanına oturdum...:)

Biliyorum ki büyüdüğünde bunları hiç önemsemeyecek ve en basit hali ile yapmasaydın diyecek... Bu nedenle kararlarımızı alırken her ne kadar çocuk merkezli gibi görünse de  aslında benmerkezli olmalı.  Sonuçta 'birlikte vakit geçirmek'  insanoğlunun yaradılış nedenlerinden birisi... Aslında Alperi mutlu gördüğümde ben mutlu olduğum için tercihimden dolayı pişman değilim. Bakalım ev bana ne kadar dayanabilecek ya da ben eve..:)

Kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız doğru olan odur. Gerisi yalan dünya. Neşet  (ERTAŞ)Abimizin dediği gibi:
     yalan dünya / yüzüme gülen yalan dünya... (Halk müziği severseniz şiddetle tavsiye edilir)


----------------

İkinci üniversite eğitimim devam ediyor ve bu hafta sonu 7 sınavım var.. Bu defa çıtayı yükselttim. 3,5 ortalamayla ilk dönemi kapatmak niyetindeyim. Artık sizlerle de paylaştığıma göre altında kalmamak gerek, çok çalışmak gerek.. Sayfa kaldırmadığım derslerim var ama olsun, her güne bir ders kurtarabilirim.... miyim...?:))
 İlk kitabi elime aldım ve ilk bölüm, ilk cümle: '  Hayatımız karar vermekle geçer.' .... Daha ne diyeyim:))


Her karar, var olan seçeneklerden vazgeçiştir ve her kararımızda diğer alternatiflerden vazgeçiyoruz aslında... 

Ruhunuzu özgür bırakacağınız kararlar verebilmenizi diliyorum... Sevgi ile kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder