Translate

2 Ekim 2016 Pazar

YAŞ HESABI:)...

Bir insan için en güzel yaş nedir tartışması vardı geçenlerde...
Herkes bir şeyler söyledi ama ben kelime bulamadım...


İnsan yaşını neye göre belirliyor ki...
Zamanı dilimleyen kişiye göre, mevsimlere göre yaş alıyor muyuz gerçekten..
Haksızlık bence...
İnsan yaşayabildiği anların toplamı kadar yaş alır desem hanginiz bana ters düşer ki...


Hayatlarımızda öyle yıllar vardır ki, günler hep birbirinin tekrarı gibi geçmiş, gün dolduruyor gibi hissetmişizdir... Öyle yıllarımız da olmuştur ki; acılar kayıplar, hayatımıza eklenen yeni nefesler, yeni sorumluluklar, büyük başarılar, başarısızlıklar... Bizi dolu dolu yaşamı hissetmeye iten mevsimler...
Bu senelerin eşit yaş aldırması haksızlık değil mi...
Ben kime göre kaç yaşındayım...

Ruhum yeni aşık hallerinde bahar havalarında...
Beynim, işin  sorumluluğunda fırtınalara dayanmakta...
Kalbim, annelik ve eş olma sorumluluğuyla atmakta...
Ben hepsinin toplamıyım....
Dolu dolu geçen 39 senenin ardından tüm yaşadıklarımla 40'lı yaşlarımın ilk takvim gününü tükettim bile...

Bana ne katacak önümüzdeki 365 takvim yaprağı?...
Tüm yaprakları dökecek nefesim var mı hanemde? Bilmiyorum...
Kader bana hangi tebessümleri hangi kahkahaları, hangi alkışlar getirecek?  Bilmiyorum...
Benim payıma ne kadar gözyaşı düşecek, nelere ruhum ezilecek, hayatıma kimler girecek, kimlerle yolum ayrılacak?  Bilmiyorum...
Lakin zamanı yavaşlatarak, daha derin nefes alarak yaşamayı istediğimi biliyorum:)

7 takvim yılı yaşında bir evlat, konuşurken bana 20 yaşındaki beni hatırlatsa da  hala sıkıştırıp öpme gücümü kullandığım aramızda kalsın... Oyuncak için para biriktirdiği kumbarasını babasına verip bana "mor menekşe" alan okyanus gözlüm benim şu dünyaya yapabileceğim en büyük iyiliğimdir...

"Gözümün nurum" dediğim can yoldaşımın papatyalarla alınacak nice nefeslere yarenlik etme sözü bana bu dünyanın verebileceği en büyük hediyedir....

Alıp verdiğim her nefes için, sahip olduğum her şey için Yaradan'ıma sonsuz şükürler olsun...

Ailem, dostlarım, düşmanlarım,sevenlerim, sevmeyenlerim ve beni ben yapan yaşadığım her şey.... Yaşadığım bir acı eksik kalsa yine ben olmazdım...

Hepiniz iyi ki varsınız..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder