Translate

19 Mayıs 2016 Perşembe

19 MAYIS VE GENÇLİK...


Gençlik nedir?
 
Alper'in ısrarlı sorularından biri bu sıralar...
Okuldaki 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarından, evdeki bayram köşesi hazırlıklarımızdan, bayram planlarımızdan...Aklında kalan, Gençlik ve Spor Bayramı... 

Gençlik;
Hareket etmeye gücü olan,
Değişikliklerden korkmayan,
Yeni başlangıçlara açık olan,
Daha iyisi için var olanı noktalamaktan korkmayan,



 Gençlik;
Aklını kullanabilen,
Kolay yorulmayan,
Zamanını planlayabilen,
Çalışmaktan yılmayan,
Başarısızlıkla pes etmeyen,

Gençlik;
Sevmenin hakkını veren,
Ana, bacı, evlat, vatan, insan değeri bilen, 
Sevdiğini esirgemeden gösterebilendir dedim..

Gençlik; kas gücünü kullanırken cimri, şefkatini gösterirken cömert olandır dedim...


İçindeki vatan millet sevgisini hiçbir dünya malına değişmeyecek kadar tarih bilincine sahip olandır dedim..

Aslında ben ne dersem diyeyim, büyüdükçe kendi "gençlik" tanımını yapacaktır elbet...
 
Benden hep genç kalmamı, yaşlanmamamı isteyen oğluma sözümdür "ölene kadar üretecek güce sahip olmak için çalışacağım...40'ıma merdiven dayadığım bu günlerde yeni başlangıçlara yelken açmaktan da korkmuyorum..."


Yüreğinde gençlik ruhunu taşıyan, Türkiyeli olmayı iliklerine kadar hisseden tüm dostların yaşlanmaması dileği ile 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder