Translate

14 Aralık 2015 Pazartesi

"M" NİN SIRRI...


Ben yeni farkına vardım hayatımda "M" sesinin ne kadar kıymetli olduğunu..

"M" sesi olmasa hiçbirşey beni"M" olmayacak...
Aile"M"
Oğlu"M
Eşi"M"
Canı"M"
Meleği"M"
Kıymetli"M"
..Tüm sevgi ve sahiplenme sözcükleri asılı kalacaktı; uzak kalacaktı..

İster Martı gibi çizilsin "özgürsün" desin...
İster sıradağlar gibi çizilsin "güçlüsün" desin...
İster içini ısıtacak bir kelimenin sonuna eklensin, güzellikleri benim kılsın...

"M"... bir de rengi mavi oldu mu, tüm yan kapıları kapatır..Hedefe giden en kestirme koridor olur...
Bir bakarsın bir martının kanadında, mavi bir gökyüzünde, bir dağın zirvesinde seyrederim kendi dünyamı:)

Umudun rengi mavi, benim hayallerim kanatlı.. Varsın gelsin yarınlarım, daha güzel olacaksa:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder